Manifiestu

“Espaciu pal cambiu” ye una iniciativa ciudadana que busca provocar un llugar d’alcuentru y participación.

Una ciudadanía entamada, activa y esmolecida foi capaz de crear esti espaciu collaborativu. Construyir un espaciu común solidariu ya inclusivu. Ensin complexos, atopadizu, arguyosu de la so cultura y de la so llingua. Un espaciu de confluencia qu’articule a los comunes alredor del municipalismo, el feminismu, el mundu rural, la educación, la sanidá…¡y la folixa!

Este tipu d’iniciatives colectives son potenciales tresformadores de la sociedá. Son les persones implicaes, con ganes de facer, d’articulase colos otros lo que potencia l’efectu multiplicador del cambiu.

La collaboración y dinamización social da llugar a un reñacer de los alderiques sobre’l bienestar, el bon vivir, la soberanía alimentaria, el poder, la democracia, la xusticia y, finalmente, sobre qué planeta y qué sociedá queremos. D’esta manera, alredor d’esti “Espaciu pal Cambiu” pretendemos poner na axenda política les problemátiques de la xente. Charrar, discrepar y construyir nueves propuestes, iniciatives y valores alternativos al traviés de términos como xusticia social, económica, política, cultural, de xéneru y ambiental.

La construcción y puesta en práctica d’axendes alternatives ye una prioridá. Estos nuevos enfoques van facer posible l’articulación de la sociedá pa la superación de les múltiples desigualdaes.

Esta acción colectiva busca apurrir el so granín de sable na xera d’avanzar nel allugamientu d’estes axendes alternatives. Trata de proponer, afalar y aplicar nueves formes de pensar, sentir y actuar pa llograr el tresformamientu y la xusticia social.

¡Vémonos en xunetu na Selmana Negra de Xixón!

Manifiesto

“Espaciu pal cambio” es una iniciativa ciudadana que busca provocar un lugar de encuentro y participación.

Una ciudadanía organizada, activa e interesada ha sido capaz de crear este espacio colaborativo. Construir un espacio común solidario e inclusivo. Sin complejos, acogedor, orgulloso de su cultura y de su lengua. Un espacio de confluencia que articule a los comunes alrededor del municipalismo, el feminismo, el mundo rural, la educación, la sanidad…¡y la fiesta!

Este tipo de iniciativas colectivas son potenciales transformadoras de la sociedad. Son las personas implicadas, con ganas de hacer, de articularse con los otros lo que potencia el efecto multiplicador del cambio.

La colaboración y dinamización social da lugar a un renacer de los debates sobre el bienestar, el buen vivir, la soberanía alimentaria, el poder, la democracia, la justicia y, en definitiva, sobre qué planeta y qué humanidad queremos. De esta manera, alrededor de este espacio pretendemos poner en la agenda política las problemáticas de la gente. Conversar, discrepar y construir nuevas propuestas, iniciativas y valores alternativos a través de términos como justicia social, económica, política, cultural, de género y ambiental.

La construcción y puesta en práctica de agendas alternativas es una prioridad. Estos nuevos enfoques posibilitarán la articulación de la sociedad para la superación de las múltiples desigualdades.

Esta acción colectiva busca aportar su grano de arena en la tarea de avanzar en el posicionamiento de estas agendas alternativas. Trata de proponer, incitar y aplicar nuevas formas de pensar, sentir y actuar para lograr la transformación y la justicia social.

¡Nos vemos en julio en la Semana Negra de Gijón!