Temáticas

Espaciu pal cambiu-Esteva  busca poner na axenda temas que nos esmolecen al 99% pero que nun son encetaos pola axenda setting. Na sociedá del espectáculu, el poder socioeconómico, al traviés de los medios de comunicación, marca una axenda de conteníu políticamente irrelevante, col propósitu de distrayer l’atención y evitar l’alderique públicu sobre los asuntos realmente urxentes.

Son les oligarquíes socioeconómiques les qu’escueyen y acuten les temes a alderique. Mientres a la ciudadanía esmolez-y lo qu’asocede coles cuentes B del PP, la privatización de la sanidá pública, la escorrida llibertá d’espresión, la llei Montoro, les polítiques contra los desahucios, la corrupción estructural afincada nel nuesu Estáu, l’esiliu de la xeneración más preparada… El poder político, dende la so burbuya, fala de recuperación económica, estabilidá o sofitu a entamadores.

Esisten dos axendas, una utilizada como cortina de fumu, y otra d’emerxencies sociales que demanda soluciones.

Esta axenda creada polos poderes fácticos aburuya y crea ruiu, atropa’l tiempu políticu y torga aldericar los verdaderos problemes de la ciudadanía.

Por esto, al traviés d’esti Espaciu pal Cambiu, queremos poner nel llugar que se merez les esmoliciones de la xente de lo común y construyir nuesa mesma axenda.

Temáticas

Espaciu pal cambiu-Esteva  busca poner en la agenda temas que nos preocupan al 99% pero que no son abordados por la agenda setting. En la sociedad del espectáculo, el poder socioeconómico, a través de los medios de comunicación, marca una agenda de contenido políticamente irrelevante, con el propósito de distraer la atención y evitar el debate público sobre los asuntos realmente urgentes.

Son las oligarquías socioeconómicas las que seleccionan y acotan los temas a debate. Mientras a la ciudadanía le preocupa lo que ocurre con las cuentas B del PP, la privatización de la sanidad pública, la perseguida libertad de expresión, la ley Montoro, las políticas contra los desahucios, la corrupción estructural afincada en nuestro Estado, el exilio de la generación más preparada… El poder político, desde su burbuja, habla de recuperación económica, estabilidad o apoyo a emprendedores.

Existen dos agendas, una utilizada como cortina de humo, y otra de emergencias sociales que demanda soluciones.

Esta agenda creada por los poderes fácticos distorsiona y crea ruido, acapara el tiempo político e impide discutir los verdaderos problemas de la ciudadanía.

Por esto, a través de este Espaciu pal Cambiu, queremos poner en el lugar que se merece las preocupaciones de la gente de lo común y construir nuestra propia agenda.