Mocedá y cultura 7 xunetu

Nesta ciudá hai espacios de sobra para poder xenerar ciudadanía, pero, ¿cuántos hai, en qué condiciones tán, por qué nun se dexa que la ciudadanía los xestione públicamente? La ciudá de Xixón reclama, esixe, que los munchos espacios públicos abandonaos o dexaos al albur de la especulación inmobiliaria sirvan para dar vida a una sociedá que demostró que demanda espacios para la xestión social, cultural, política que vaya más allá de les formaciones y les alministraciones públiques.

Fany Punte, conceyala de Xixón Sí Puede nel conceyu de Xixón pregúntase si ye verdaderu l’interés de les alministraciones locales y autonómiques por ellaborar un inventariu veraz de los espacios infrautilizados que n’Asturies, en Xixón especialmente, para dar salida a la bien importante capacidá ciudadana de dar salida a la iniciativa de les munches organizaciones sociales y culturales que se ven ensin medios para espresase y contribuyir a la vida pública de la nuesa redolada.

¿Por qué nun pueden ser los antiguos xulgaos de Xixón un espaciu autoxestionado nel que colectivos sociales, culturales, educativos, etc. puedan desenvolver actividaes de convivencia, d’alderique críticu, de vida local?

Participen nel alderique, amás de la conceyala citada, representantes de Mar de Niebla, de l’Asociación de Vecinos de Llaviada y un miembru del grupu de cultura del Círculu de Podemos en Xixón.

Nun podemos resalvar el gran llabor lleváu a cabu por Abiertu hasta l’Amanecer, que consiguió romper barreres, inclusive cola collaboración de l’alministración pública, para apurrir alternatives saludables d’ociu a los mozos d’esta ciudá utilizando la rede de centros integraos municipales, llabor que demuestra que si hubiera más espacios para visibilizar lo que se fai, esta ciudá, esta ciudá cada vez más líquida, tendría más posibilidaes de crear ciudadanía.

A última hora, la movilización social tien de siguir esixendo que l’alministración pública nun se llinde a xestionar lo qu’hai, sinón a escuchar a quien tienen iniciativa para arriquecer la vida cultural y política del conceyu, a quien promueve procesos de participación ciudadana que partan colectivamente un poder que nun tien de quedar nes manos esclusives de los repesentantes políticos.

Yá ye hora de crear un Observatoriu Municipal de la Participación Ciudadana con see nos antiguos xulgaos de Xixón por que’l futuru de la nuesa ciudá sía’l futuru que la ciudadanía de la nuesa ciudá decida.

Juventud y cultura 7 julio

En esta ciudad hay espacios de sobra para poder generar ciudadanía, pero, ¿ cuántos hay, en qué condiciones están, por qué no se permite que la ciudadanía los gestione públicamente? La ciudad de Xixón reclama, exige, que los muchos espacios públicos abandonados o dejados al albur de la especulación inmobiliaria sirvan para dar vida a una sociedad que ha demostrado que demanda espacios para la gestión social, cultural, política que vaya más allá de las formaciones y las administraciones públicas.

Fany Puente, concejala de Xixón Sí Puede en el ayuntamiento de Xixón se pregunta si es verdadero el interés de las administraciones locales y autonómicas por elaborar un inventario veraz de los espacios infrautilizados que en Asturias, en Xixón especialmente, para dar salida a la muy importante capacidad ciudadana de dar salida a la iniciativa de las muchas organizaciones sociales y culturales que se ven sin medios para expresarse y contribuir a la vida pública de nuestro entorno.

¿Por qué no pueden ser los antiguos juzgados de Xixón un espacio autogestionado en el que colectivos sociales, culturales, educativos, etc. puedan desarrollar actividades de convivencia, de debate crítico, de vida local?

Participan en el debate, además de la concejala citada, representantes de Mar de Niebla, de la Asociación de Vecinos de Laviada y un miembro del grupo de cultura del Círculo de Podemos en Xixón.

No podemos obviar la gran labor llevada a cabo por Abierto hasta el Amanecer, que ha conseguido romper barreras, incluso con la colaboración de la administración pública, para proporcionar alternativas saludables de ocio a los jóvenes de esta ciudad utilizando la red de centros integrados municipales, labor que demuestra que si hubiera más espacios para visibilizar lo que se hace, esta ciudad, esta ciudad cada vez más líquida, tendría más posibilidades de crear ciudadanía.

En definitiva, la movilización social debe seguir exigiendo que la administración pública no se limite a gestionar lo que hay, sino a escuchar a quienes tienen iniciativa para enriquecer la vida cultural y política del municipio, a quienes promueven procesos de participación ciudadana que repartan colectivamente un poder que no debe quedar en las manos exclusivas de los repesentantes políticos.

Ya es hora de crear un Observatorio Municipal de la Participación Ciudadana con sede en los antiguos juzgados de Xixón para que el futuro de nuestra ciudad sea el futuro que la ciudadanía de nuestra ciudad decida.


Deja un comentario